Yorum: Lanetliler Sirki (Anita Blake, #3)


Orijinal adı: Circus of the Damned
Yazarı: Laurell K. Hamilton
Artemis
376 sayfa
Çok korkuyordum; ama neden? Gitmem gerekiyordu ve ne kadar erken gidersem, eve o kadar erken dönecektim. Jean-Claude'un işleri kolaylaştırabileceğine inanabilseydim. İşin İçine o girince hiçbir şey kolaylanmıyordu. Eğer bu gece ondan cinayetlerle ilgili bir şeyler öğrenirsem, bedelini öderdim, parayla değil. Görünüşe göre Jean-Claude’da ondan fazla vardı. Hayır, onun istediği, daha acı verici, daha mahrem, daha kanlıydı."Antta Blake'in maceraları aynı hızla devam ediyor. New York Times en çok satanlar listesin zirvesinden inmeyen yazar Laurell K. Hamilton, okuyucuları doğaüstü zevk ve acılarla tanıştırıyor. Yaşı yılları bulan, aşırı güçlü bir vampirin şehre gelişi, bir savaşı kaçınılmaz hale getiriyor. Şehrin ruhu "ve Anita'nın hayatı-kazığın ucunda kalıyor"Karanlık sokaklarda bir köşeye sinmiş, avlanmayı bekleyen yaratıkların korktukları bir tek kişi var: Anita
Anita’nın bu kitabı daha aksiyonluydu. Kitapta asıl olay şehrin efendisini tahtından indirmeye çalışan çok güçlü bir milyon yaşındaki vampir ve onun bunu elde etmek için Anita’ya karşı oynadığı oyunlar. Her şey vampir saldırılarıyla başlıyor, şehirde bir başvampir olduğundan şüpheleniyorlar ve de haklılar. Onlar ortaya atılmış minik ipuçlarının peşinden koşarken Richard adlı kurt adam ile de tanışıyor JC sayesinde. Anita onu en başta insan sandı ama kitabın sonunda öyle olmadığını öğrendi. Richard ile çıkmalar, gülüşmeler felan hoşuma gitmedi, nedense sevmedim Richard’ı. Sounçta JC’nin köpeği işte.

Bu kitabın sonlarında da Anita beni şaşırttı, daha ne kadar şaşırırım bilmiyorum. JC ve güçlü vampirler arasındaki savaşta az kalsın ölüyordu. JC 3 işareti tamamladı ama 4. işareti başka bir vampir yerleştirmiş oldu ve onun insan kölesi oldu o kader anında. Ama neyse ki özgür iradesi olan cinsinden olduğundan yine her yeri kan gölüne çevirdi bizim hatun. Neredeyse de ölüyordu. Üzerinde artık hiçbir işaret kalmadığına göre ileride ne olacak, JC’ye ne zaman yenilecek merak ediyorum.



Yorum Gönder

0 Yorumlar